Вектор актуальності

Модератори:

доктор педагогічних наук, професор
ЄЛЬНИКОВА Галина Василівна;

кандидат педагогічних наук,
завідувач аспірантурою і
докторантурою 
УІПА БУРБИГА В.А.







Виступи учасників наукового кола: 

 

1.   Адаптивне управління закладами освіти в умовах воєнного стану в Україні [Adaptive management of educational institutions under the conditions of marital state in Ukraine]

Галина ЄЛЬНИКОВА, доктор педагогічних наук, професор, Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків, Україна.

Halyna YELNYKOVA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Ukrainian Engineering  and Pedagogical Institute Academy, Kharkiv, Ukraine.

Михайло ЖУК, кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін БІНПО УМО НАПН України, м. Київ, Україна.

Mykhailo ZHUK, candidateof Philosophical Sciences, associate professor department of methods of professional education and social and humanitarian disciplines of BINS UMS NASU, Kyiv , Ukraine

Світлана КРЕТОВИЧ, кандидат педагогічних наук, завідувач відділом освіти та науки Департаменту з питань внутрішньої та гуманітарної політики Офісу Президента України, м. Київ, Україна.

Svitlana KRETOVICH, Candidate of Pedagogical Sciences, Head of the Education and Science Department of the Department for Internal and Humanitarian Policyof the Office of the President of Ukraine, Kyiv, Ukraine

2.   Актуальні теми дисертаційних досліджень в Українській інженерно-педагогічній академії: виклики військового стану. [Current topics of dissertation research at the Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy: challenges of martial law].

Валентина БУРБИГА, кандидат історичних наук, доцент, завідувачка аспірантурою, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків,Україна.

Valentyna BURBYGA, PhD in History, Associate Professor, Head of the Postgraduate School, Associate Professor of the Department of Pedagogy, Methodology and Management of Education; Ukrainian Academy of Engineering and Pedagogy,.Kharkiv, Ukraine.

 

3.   Адаптивні підходи до реалізації науково-освітніх проектів національного центру «мала академія наук України» в умовах воєнного стану. [Adaptive approaches to the implementation of scientific and educational projects of the national center "young academy of sciences of Ukraine" under the conditions of marital state].

Ірина САВЧЕНКО, учений секретар Національного Центру «Мала академія наук України», кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, м. Київ, Україна.

Iryna SAVCHENKO, scientific secretary of the National Center "Small Academy of Sciences of Ukraine", candidate of pedagogical sciences, senior researcher, Kyiv Ukraine.

Ольга КУЗЬМЕНКО, провідний науковий співробітник відділу інформаційно-дидактичного моделювання  Національного Центру «Мала академія наук України», доктор педагогічних наук, професор, м. Київ, Україна.

Olha  KUZMENKO, leading researcher of the Department of Information and Didactic Modeling of the National Center "Small Academy of Sciences of Ukraine", doctor of pedagogical sciences, professor, Kyiv Ukraine.

Валентина ДЕМ’ЯНЕНКО, завідувач відділу інформаційно-дидактичного моделювання  Національного Центру «Мала академія наук України», кандидат педагогічних наук, м. Київ, Україна.

Valentyna DEMYANENKO, Head of the Department of Information and Didactic Modeling of the National Center "Small Academy of Sciences of Ukraine", Candidate of Pedagogical Sciences, Kyiv Ukraine

4.   Дослідницька діяльність аспірантів в умовах трансформаційних змін у вищій освіті і суспільстві. [Research activity of graduate students in the conditions of transformational changes in higher education and society].

ЛАЗАРЄВ Микола Іванович, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри краєзнавчо-туристичної роботи, соціальних і гуманітарних наук Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків, Україна;

Mykola LAZARIEV, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Department of Local History and Tourism Work, Social and Humanitarian Sciences of the Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, Kharkiv, Ukraine.

5.   Дослідницька діяльність аспірантів в умовах трансформаційних змін у вищій освіті і суспільстві. [Research activity of graduate students in the conditions of transformational changes in higher education and society]. Презентація 

Ольга ЛУЧАНІНОВА, доктор педагогічних наук, професор, професор Українського державного університету науки і технологій, м. Дніпро, Україна.

Olha LUCHANINOVA, doctor of pedagogical sciences, professor, professor of the Ukrainian State University of Science and Technology, Dnipro, Ukraine.

6.  Форми узагальнення наукових досліджень [Forms of generalization of scientific research].

Олена ЛАВРЕНТЬЄВА, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», м. Дніпро, Україна.

Olena LAVRENTIEVA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Department of Innovative Technologies in Psychology, Pedagogy, and Social Work Alfred Nobel University, Dnipro, Ukraine.

7.   Розвиток вітчизняної системи вищої освіти під час війни і у повоєнний період [Development of the domestic higher education system during the war and in the post-war period].

Людмила ШТЕФАНдоктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Української інженерно-педагогічної академії, Україна

Lyudmyla SHTEFAN, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Department of Pedagogy, Methods and Education Management of the Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, Ukraine

8.  Проєктування змісту сучасних професійних кваліфікацій на засадах державно-приватного партнерства. [Designing the content of modern professional qualifications on the basis of public-private partnerships].

Світлана КРАВЕЦЬ, кандидат педагогічних наук, старший дослідник, завідувач лабораторії зарубіжних систем професійної освіти і навчання Інституту професійної освіти НАПН України,.м. Київ, Україна.

Svitlana KRAVETS, Candidate of Pedagogical Sciences, Senior Researcher, Head of the Laboratory of Foreign Systems of Vocational Education and Training of the Institute of Vocational Education of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, Kyiv., Ukraine

9.   Перехід до адаптивного освітнього середовища закладувищої освіти в умовах невизначеності [The transition to the adaptiveeducational environment of the higher institution in conditions of uncertainty]

Ганна ПОЛЯКОВА, кандидат педагогічних наук, доцент, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна.

Hanna POLIAKOVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Semyon Kuznets Kharkiv National University of Economics, Kharkiv, Ukraine.

10.   Співпраця між здобувачами третього третього освітньо-наукового (освітньо-творчого) рівня як чинник пдівищення якості досілдження [Cooperation between students of the third educational-scientific (educational-creative) level as a factor in improving the quality of education].

Олена КРАВЧЕНКО, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО "Університет менеджменту освіти", м. Київ, Україна.

Olena KRAVCHENKO, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Head of the Department of Education Management and Law of the University of Education Management, Kyiv, Ukraine.

11.   Адаптивні технології в педагогічній діяльності суб’єктів управління освітнім процесом [ Adaptive technologies in the pedagogical activities of subjects of management of the educational process ].

Руслан ЖОГА, доктор філософії, викладач кафедри музично-інструментальної підготовки вчителя Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, м. Харків, Україна.

Ruslan ZHOGA, PhD, teacher of the Department of Musical and Instrumental Teacher's Training of the Communal Institution «Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy»of the Kharkiv Regional Council, Kharkiv, Ukraine

12.   Адаптивні процеси у здоров’язбереженні здобувачів вищої немедичної освіти [Adaptive processes in the health-saving of non-medicalstudents]

Олександр ШЕВЧЕНКО, лікар, магістр медицини, педагогіки та економіки, директор Харківського Регіонального Інституту Проблем Охорони Громадського Здоров’я, м. Харків , Україна.

Alexander SHEVCHENKO, MD, Master of Medicine, Pedagogy and Economics, Director of the Kharkiv Regional Institute of Public Health Services, Kharkiv, Ukraine.

 

13.            Активізація професійного самовизначення старшокласників у закладах загальної середньої освіти. [Activation of professional self-determination of high school students in institutions of general secondary education].

Олена СУХОВЕРХОВА, здобувач наукового ступеня PhD з педагогіки ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» ХНУ імені В. Каразіна, м. Харків.

Olena SUKHOVERKHOVA, recipient of a PhD in pedagogy from the Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy of the Kharkiv National University named after V. Karazin, Kharkiv,.

14.            Портфоліо, як інноваційний  інструмент оцінювання  індивідуальних досягнень здобувачів освіти та шлях до самомотивації в адаптивному навчанні. [Portfolio as an innovative tool for assessing individual achievements of students and a way to self-motivation in adaptive learning].

Ірина СКОРОХОДОВА, аспірантка 2-го курсу Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків,Україна.

Iryna SKOROKHODOVA, 2nd year postgraduate student of the Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy ,.Kharkiv, Ukraine.

15.  Історико-археологічна спадщина, як адаптивний освітній ресурс в системі національної ідентичності Китаю (Комплекс Чжоукоудянь) [Historical and archaeological heritage as an adaptive educational resource in the national identity system of China (Zhoukoudian Complex)].

Ліза МАРКІНА, аспірантка (КНУ ім. Тараса Шевченка, Членкиня ради молодих вчених Істориків, молодша наукова співробітниця, Історичний факультет, Кафедра археології та музеєзнавства), м.Київ, Україна.

Liza Markina, Post-graduate student (KNU named after Taras Shevchenko, Member of the Council of Young Historians, junior researcher, Faculty of History, Department of Archeology and Museum Studies), Kyiv, Ukraine.

16.  Досвід впровадження курсу підвищення кваліфікації «Організація роботи вчителів зі здобувачами освіти, які опинились або можуть опинитися у складних життєвих обставинах» [Experience of implementing the professional development course «Organization of teachers' work with learners who have found or may find difficult life circumstances»].

Олена ДВОРНИК, здобувачка освіти третього рівня вищої освіти Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків, Україна.

Olena DVORNYK, postgraduate student Ukrainian Engineering Pedagogics Academy Kharkiv, Ukraine



Технічна підтримка: (Лапшина Ірина Сергіївна) +3 8 067 435 28 02 (можна по телефону, у вайбер або телеграм) та zoippo@gmail.com


9 коментарів:

  1. Дякую організаторам школи за можливість прийняти участь. А також за зміст презентацій та тез. Зокрема дякую Ірині Скороходовій за рекомендації при створенні портфоліо. Записав їх для себе. Руслану Жоге за детально розкриту тему адаптивності

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. для підвищення якості педагогічної роботи. Олені Дворник - за розкриття практичних аспектів підвищення кваліфікації.

      Видалити
  2. Вибачте, не долучився, світло. Продовжую думки партнерів, Г.Єльнікової та С. Кретович. Думаю, нам всім сьогодні потрібно активно адаптувати реальний досвід, який постійно змінюється. Мабуть освіта 4.0 сьогодні потребує вивчення досвіду революції перенавичок (ідея ВЕФ 2023 р., з унікальним продовження по аналізу навичок 2024 р.). Світова освіта активно шукає моделі колабораційного навчання. Ми інколи зациклюємось на технололгіях, а питання сьогодні можливо в тому як змінюється сам освітній процес з точки зору зростання обсягів інформації, старіння знань, пошуку ефективної освітньої комунікації, формування інтегративного та пошукового мислення (до речі СТЕМ+ в 2019 році ЮНЕСКО назвав саме пріоритетом спроможності до інтегративних освітніх трендів. А пошукомислення ідея Організації економічного співробітницьтва та розвитку). Дуже хотів би зустрітись вживу.

    ВідповістиВидалити
  3. Цікаві матеріали. Наскільки вдало обрано основний тренд - адаптивні процеси. Дуже вдале уточнення 2024 р. - вектор успішності. Фактично мова йде про вектор успішності як реалізація моделей сучасної освіти та розробка власних інноваційних проєктів. Думаю в матеріалі про діяльність МАН слід було б ширше розповісти про те, як діапазон напрямів перетворюється діапазон супер проєктів. Достатньо подивитись на спільні заходи МАН та ІОД по пошуку українських відповідей по розвитику STEAM проєктів в 2024рр.

    ВідповістиВидалити
  4. Щиро вдячний організаторам і модераторам Літньої Школи 2024 "Адаптивні процеси в освіті" за можливість професійного розвитку в співпраці з провідними вченими та фахівцями-практиками України й закордону! Ваші сучасні знання дають відповіді на актуальні професійні питання та формують умови для визначення нових управлінських завдань з розвитку вищої освіти та покращення якості освітньої діяльності закладу вищої освіти. Пропозиція: розробити та реалізувати спільну сертифікатну програму для педагогічних і науково-педагогічних працівників з питань адаптивних процесів в освіті.

    ВідповістиВидалити
  5. Що саме Вас зацікавило?
    З-поміж представлених виступів мене зацікавила праця "Адаптивне управління закладами освіти в умовах воєнного стану в Україні".
    Заслуговують на увагу "приклади взаємодії адаптаційних процесів, сутнісної основи пристосування та розвитку освіти", а також висновок авторів про "необхідність виокремлювати і створювати інформаційні банки адаптивних процесів для їх свідомого використання в типових випадках невизначеності ситуацій".

    ВідповістиВидалити
  6. Що саме Вас зацікавило?
    Мою увагу привернула доповідь за темою "Дослідницька діяльність аспірантів в умовах трансформаційних змін у вищій освіті і суспільстві" (автор М. І. Лазарєв), зокрема, застереження від помилок та поради здобувачам вищої освіти третього рівня
    Дякую, пане Миколо, за Ваш актуальний і практично корисний виступ!

    ВідповістиВидалити
  7. Цікавими є усі виступи, особливо важливою для наукової діяльності є "тріада" партнерської взаємодії. Дякую авторам!

    ВідповістиВидалити
  8. Доброго дня! Безмежно вдячний організаторам і учасникам цьогорічної Літньої Школи 2024 "Адаптивні процеси в освіті" за таку можливість послухати справніх вчених та професіоналів своєї справи. На даному заході я вперше, тому був просто слухачем. Хочу вірити, що в наступному році буду приймати участь вже як учасник зі своїми тезами, та покажу себе на високому рівні. Ще раз дякую організаторам та усім причетним. Миру нам усім

    ВідповістиВидалити