Інтелектуальне співробітництво. Українська освіта в зарубіжжі

 

Модератори:




співзасновник та віце-президент
Українсько-Американської асоціації
працівників вищої школи (УААПВШ)
 Олена САЙТЗ


здобувачка наукового ступеня PhD з педагогіки
ННІ «Українська інженерно-педагогічна
академія ХНУ імені  В.Каразіна
СУХОВЕРХОВА Олена Петрівна

 

1.  Мій досвід роботи педагогінею та шлях до написання книжок. [My experience as the Montessori teacher and way to write books.]

Оксана КОВАЛЬ, сертифікована Монтессорі  педагогіня, Чикаго, США.

Oksana KOVAL Montessori certified teacher, Chicago, USA.


В  даному  відео  ви  зможете  почути  розповідь  нашої коліжанки,  яка  на  даний  час  проживає  в  Сполучених Штатах    Америки.    Вона    ділиться    з    нами    своїми спостереженнями,   ідеями   та   розповіддю   про   книжки написані     нею.     Пані     Оксана     є     сертифікованою Монтессорі  педагогінею.     Вона  має  більше  10  років практики  у  навчальному  центрі  Монтессорі.  Навіть  на перших  етапах  Монтессорі  виховання,  діти  вивчають потреби,  які  мають  кожен  та  кожна,  розуміння  власних потреб  є  дуже  важливими  в  нашому  житті.  Освіта  є однією з таких потреб  незалежно від місця проживання людини. Стиль навчання в Монтессорі навчанні є таким , що  допомагає  розвиватися  учням,  ідеї  як  адаптувати навчальне  середовище  до  потреб учнівства надає пані Оксана.  Вона  розповідає  про  те,  як  можна  надавати дітям     можливість     ділитися     своїми     ідеями     та результатами   своїх   досліджень   (для   будь-якого   віку дитини    це    дуже    важливо    мати    змогу    поділитися результатами, саме це й підтримує педагогіня).   Книжки написані    з    досвіду    є    такими    практичними    для застосування    та    використання,    саме    думки    про підтримку процесу навчання та освіти в будь-якому віці є домінуючими. Книжки можуть бути придбані на Amazon.

*********

 

2.  Про досвід роботи у  Сполучених  Штатах  Америки  та взаємозв'язки з освітніми організаціями. [About work experience in the United States of America and relationships with educational organizations.]

Олена САЙТЗ, магістр державного управління, закінчила аспірантур по педогогіці, співзасновник та віце-президент Українсько-Американської асоціації працівників вищої школи, місто Тампа, штат Флорида, Сполучені Штати Америки.

Elena SEITZ, МРА, completed postgraduate studies in pedagogy, co-founder, and vice-president of the Ukrainian-American аssociation of сollege еducators (UAACE), Tampa, State of Florida, United States  of  America .


Презентація

*********

 3.  Наука, освіта та професійна гнучкість у контексті майбутніх ринків праці та робочих місць.  [Science, education and professional flexibility in the context of future labor markets and jobs.].

Юрген КОБЕРЛЯЙН-КЕРЛЕР, професор, доктор філософії, Генеральний директор IBK Ingenieurbuero Koeberlein GmbH & Co. KG, Вюрцбург, Німеччина.

Juergen KOEBERLEIN-KERLER, professor, doctor of philosophy, General Director of the IBK Ingenieurbuero Koeberlein GmbH & Co. KG, Wuerzburg, Germany.


Доповідь про навички майбутнього та найбільш затребувані софт скіли, варіанти їх розвитку. Аналіз ринку праці та як бути на часі з пошуком роботи випускникам. Інновації в нашому житті, чи впливають вони на життя звичайних громадян. Швидкість розвитку технологій та як навчитися бути з цим


*********

4.  Підвищення  рівня  мотивації  та успішності студентів від інструктора англійської мови професійного спрямування.  [Students retention and success by Zachary Christman ESL Instructor in Spokane Community College].

Захарі КРІСТМАН, викладач іноземної мови коледж Спокане, Спокане, США.

Zachary CHRISTMAN ESL Instructor in Spokane Community College, Spokane, USA.

 

В даному відео Захарій Крістман, що викладає в коледжі в Скопане в Сполучених Штатах Америки для дорослих та студентів мігрантів. У своєму виступі пан Захарій ділився з нами досвідом того, як можна підтримати своїх студентів під час навчання та надати їм варіанти того, як в процесі навчання бути успішним та завершити його з вигодою для себе .щодо того як мотивувати дорослого студента, пан Захарій найголовнішим вважає що з самого початку навчання треба показати потужність маленьких кроків ,щоб досягти більшої мети, в навчанні мові - це правило номер один . Для того щоб замотивувати дорослих студентів, потрібно показати наскільки прозорим є процес навчання; що вони отримують наприкінці від всього процесу; якими шляхами можна йти та які підказки допоміжні матеріали є в наявності; також збудувати щось на кшталт ком'юніті, такої спільноти, де один одного підтримують під час процесу навчання саме це і є мотивацією для дорослих студентів. Потрібно зазначити, які складнощі можуть зустрітися на шляху навчання, та яким чином ці складнощі можуть бути подолані. В такому випадку студенти будуть розуміти, що це не лише їх складнощі, з якими вони зустрічаються, а що це ситуації, з якими можна і потрібно працювати. В свою чергу досить впливовим є показ взаємозв'язку між процесом вивчення з результатом навчання - чому ми це робимо та яким чином ми можемо прийти до кінцевої мети. Питання як моє навчання зараз пов'язано з моїм минулим, з моїм теперішнім, з моїм майбутнім; що я роблю зараз і яким чином це вплине на майбутнє. Завжди важливо подавати особистий приклад, розкладати особисті наративи та історії - це допомагає зробити процес навчання більш особистісним, тобто це допомагає створити певну близькість між викладачем та студентами, що буде підтримувати та надихати студентів під час процесу навчання

*********


5.  Виступ про адаптацію процесів навчання в університеті Берклі штат Каліфорнія.  [Speech on the adaptation of learning processes at the University of Berkeley, California.]

Анастасія КЛИМКО, студентка, Берклі , Каліфорнія, США.

Anastasia KLYMKO, student, Berkeley, California, USA.


Анастасія розповідає про практики, застосовані в навчальному процесі під час КОВІД. Повністю практичне наповнення розповіді, що вводить нас в університетські реалії того часу, з перевагами та недоліками

 *********

6.  Адаптація українських біженців під час проживання на території Німеччини. [My volunteer experience.].

Анетта ЛУКЬЯНЕНКО, волонтерка в громаді Шванбау, Баварія, Німеччина.

Anetta LUKYANENKO, a volunteer in the community of Schwanbau Bavari, Germany.


*********

 

7.  Українська школа в ОАЕ «Софія» [Ukrainian school in the UAE "Sofia"].

Тетяна СПІВАКОВСЬКА, кандидат економічних наук, доцент, головний редактор інформаційно-аналітичного видання в Дубаї «Емірати сьогодні», завідувач учбовим процесом в  Українській школі «Софія»,  Дубай, Об’єднані Арабські Емірати.

Tetyana SPIVAKOVSKA, Ph. D in economic sciences, associate professor, editor-in-chief of the information and analytical publication in Dubai "Emirates Today", head of the educational process at the Ukrainian School "Sofia", Dubai, United Arab Emirates.


Українська школа в ОАЕ «Софія»: https://ukrschoolsophia.com

 «Емірати Сьогодні»: www.ukrdubai.com 


Тетяна Співаковська – заступниця директора з навчально-методичної роботи Української школи в ОАЕ «Софія» (м.Дубай), головний редактор першого україномовного медіа в ОАЕ «Емірати Сьогодні». Кандидат економічних наук, доцент, співавтор та науковий редактор підручників, навчальних посібників, кейсів та наукових статей з міжнародного, стратегічного маркетингу та міжкультурної поведінки в бізнесі. 15 років викладала в Національному технічному університеті України «КПІ»; стажувалася в університетах США (University of Richmond та Hofstra University) за програмою Junior Fulbright Program, заснованою Конгресом США і фінансованою Державним департаментом США; викладала в Королівському інституті технологій KTH (Стокгольм, Швеція); співавторка та наукова редакторка українського видання книги Філіпа Котлера «Маркетинговий менеджмент», книги В.Руделіуса «Маркетинг»; авторка понад 30 наукових статей у фахових виданнях, зокрема у виданнях, індексованих в SCOPUS; координувала українсько-французькі програми «Управління міжнародними проєктами» між НТУУ «КПІ» та університетами Le Man, Ecole Centrale de Lyon; ініціаторка міжнародного конкурсу проєктів серед української молоді за кордоном «Бренд Україна: творимо разом», організованого до 30-річчя Дня Незалежності України

 

*********

8.   Навички адаптації для викладачів та студенства.. [The skills and options for students and teachers to adapt to changes in education.].

Луїс   КОРДОСО, професор Політехнічного інституту, Португалія

Luis CORDOSO, professor of Portuguese Politechnick, Portugal.


Розповідь про те , що майбутнє вже зараз й тут; навчитися жити з проблемами, які виникають та вирішувати їх - є найголовнішим.Про необхідні навички в майбутньому й зараз, про уроки пандемії, які потрібно вивчити. Можливості практичного використання рекомендацій ЮНЕСКО(вони є у вільному доступі). Навичка адаптуватися до ситуацій як головна характеристика для викладача та робітника 21 сторіччя

 

                              *********

9.  Досвід роботи в Україні та Швейцарії. Підтримка проектами Швейцарії українських біженців через адоптацію, провідні освітні програми,  школи Цюріха [Work experience in Ukraine and Switzerland. Swiss projects support Ukrainian refugees through adoption, leading educational programs, Zurich schools]

Ольга Стефані ВЕПРЕК, магістр в бізнес адмініструванні, керівник проектів Швейцарської фінансово-технологічної асоціації (SFTA), представник Австралійської федерації українських організацій, працювала з  різними неурядовими організаціями та бізнесами в Україні для розробки стратегічних соціальних, економічних та освітніх проектів, Цюріх, Швейцарія.

Olga Stefani VEPREK, MBA, рroject manager for Swiss Financial Technology Association (SFTA), represent the Australian Federation of Ukrainian Organizations, worked with various NGOs and businesses in Ukraine to develop strategic social, economic and educational projects, Zurich, Switzerland.


Досвід роботи в Україні та Швейцарії. Підтримка проектами Швейцарії українських біженців через адоптацію, провідні освітні програми, школи Цюріха [Work experience in Ukraine and Switzerland. Swiss projects support Ukrainian refugees through adoption, leading educational programs, Zurich schools] Ольга Стефані ВЕПРЕК, магістр в бізнес адмініструванні, керівник проектів Швейцарської фінансово-технологічної асоціації (SFTA), представник Австралійської федерації українських організацій, працювала з різними неурядовими організаціями та бізнесами в Україні для розробки стратегічних соціальних, економічних та освітніх проектів, Цюріх, Швейцарія. Olga Stefani VEPREK, MBA, рroject manager for Swiss Financial Technology Association (SFTA), represent the Australian Federation of Ukrainian Organizations, worked with various NGOs and businesses in Ukraine to develop strategic social, economic and educational projects, Zurich, Switzerland


*********
Технічна підтримка: (Лапшина Ірина Сергіївна) +3 8 067 435 28 02 (можна по телефону, у вайбер або телеграм) та zoippo@gmail.com

1 коментар:

  1. Доброго дня! Вже неодноразово зустрічаюся на заходах Школи адатпивного управління із п. Оленою САЙТЗ, захоплююся її всебічними знаннями про українську освіту, а ще більше - конкретними діями. Була б рада співпрацювати із п. Оленою як завідувач лабораторії зарубіжних систем професійної освіти інавчання Інституту професійної освіти НАПН України. А також запрошую усіх учасників до участі у V Міжнародній конференції «Професійна освіта в умовах сталого розвитку суспільства» https://ivet.edu.ua/%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%8E/17-zhovtnya-2024-r-o-1000-vidbudetsya-v-mizhnarodna-naukovo-praktychna-konferencziya-profesijna-osvita-v-umovah-stalogo-rozvytku-suspilstva/

    ВідповістиВидалити