Розвиток і впровадження. Адаптивний менеджмент в освіті

 

Модератори:



доктор педагогічних наук, 
професор БОДНАР Оксана Степанівна; 

кандидат педагогічних наук, 
професор КРИЖКО Василь Васильович.


 



Оксана БОДНАР, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна.

Oksana BODNAR, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor at the Department of Pedagogy and Education Management, Volodymyr Hnatiuk Ternopil National Pedagogical University. Ternopil. Ukrain

Наталя ПАРФЕНЮКмагістрантка групи мУНЗ -13, спеціальності 073 Менеджмент Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна.

Natalia PARFENIUKMaster's student of MUNZ group -13, specialty 073 Management of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk, Ternopil, Ukraine.

 

2.                 Алгоритм  адаптування виховної системи у закладі загальної  середньої освіти до викликів невизначеності в умовах воєнного стану. [Algorithm for adapting the educational system in a general secondary education institution to the challenges of uncertainty under martial law]

Андрій ОСТАПЧУК, аспірант кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна.

Andrii OSTAPCHUK, PhD student at the Department of Pedagogy and Education Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

 

3.                 Адаптивний тайм-менеджмент як ефективний інструмент у роботу соціального педагога [Adaptive time management as an effective tool in the work of a social worker]

Ольга СОРОКА, доктор педагогічних наук, професор, завідувач  кафедри соціальної роботи та менеджменту соціокультурної діяльності. Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна.

Olga SOROKA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Head of  the Department of Social Work and Management of Socio-Cultural Activities. Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

Світлана КАЛАУР, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи та менеджменту соціокультурної діяльності. Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна.

Svitlana KALAUR, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Department of Social Work and Management of Socio-Cultural Activities. Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

 

4.  Адаптивний підхід до формування цифрового середовища у закладі загальної середньої освіти. [ An adaptive approach to the formation of a digital environment in a general secondary education institution]

Оксана КОЖУШКО, директор Комунального закладу «Острівський ліцей Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області».

Oksana KOZHUSHKO, Director of the Ostrovsky Lyceum of the Velykyi Berezovychi Village Council of the Ternopil Oblast.

 

5.  Алгоритмвпровадження адаптивного підходу у контексті гуманізації у закладі освіти[Algorithm for implementing an adaptive approach in the context of humanisationin an educational institution]

 Оксана ГОРІШНА, доктор філософії, заступник директора ЗЗСО №14 імені Богдана Лепкого,  м. Тернопіль,  Україна.

Oksana GORISHNA, PhD, Deputy Director of Bohdan Lepkyi Secondary School No. 14, Ternopil, Ukraine.

 

6. Адаптування механізмів розвитку культури мовлення  студентів у закладі фаховової передвищої освіти [Adaptation of mechanisms for the development of students' speech culture in a higher education institution]

Леся ГАПОН,  кандидат філологічних наук, консультант Тернопільського комунального методичного центру науково-освітніх інновацій і моніторингу, Тернопіль, Україна.

Lesia Gapon, PhD in Philology, Consultant at the Ternopil Municipal Methodological Centre for Scientific and Educational Innovation and Monitoring, Ternopil, Ukraine.

 

7. Формування навичок самоменеджменту в учнів під час адаптивного навчання [Developing students' self-management skills in adaptive learning]

Марина ШКОДА,  аспірантка кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна.

Maryna SHKODA, PhD student at the Department of Pedagogy and Education Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

 

8. Адаптивний підхід до формування безпечного освітнього середовища на засадах розвитку управлінської культури [An adaptive approach to the formation of a safe educational environment based on the development of managerial culture]

Сергій СЕРБІНОВ, магістрант спеціальності 073 Менеджмент. Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна.

Serhii SERBINOV, Master's student of speciality 073 Management. Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

 

9.  Адаптивні функції менеджера освіти у процесі впровадження змін [Adaptive functions of an education manager in the process of change implementation]

Наталія ПАРФЕНЮК, магістрант спеціальності 073 Менеджмент. Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна.

Nataliia PARFENIUK, Master's student of speciality 073 Management. Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

 

10. Використання концепцій адаптивного менеджменту для формуванні управлінської компетентності майбутніх менеджерів [Using the concepts of adaptive management to develop the managerial competence of future managers]      

Богдан ШЕВЧИК, аспірант кафедри педагогіки та менеджменту освіти. Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна.

Bohdan SHEVCHYK, PhD student at the Department of Pedagogy and Management of Education. Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

 

11. An adaptive approach to the development of coaching in an educational institution [Адаптивний підхід до розвитку коучингу у закладі освіти]є

Zhang YUWEI, Master's student majoring in 073 Management at Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

Чжан ЮВЕЙ, магістрант спеціальності 073 Менеджмент Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна.

 

12.  Оцінювання управлінської культури керівників закладі в освіти у контекст адаптивного менеджменту [Assessing the managerial culture of educational institution managers in the context of adaptive management].

Gao YUAN, Master's student of speciality 073 Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

Гао ЮАНЬ, магістрант спеціальності 073 Менеджмент Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, Україна.

 

15.  Адаптивні та трансформаційні стратегії менеджменту освіти [Adaptive and transformational management strategies].

Василь КРИЖКО, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та адміністрування, Бердянський державний педагогічний університет, м. Бердянськ, Україна.

Vasyl KRYZHKO, Cand. Sc. (Pedag.), Рrofessor, Berdiansk state pedagogical university, Berdiansk, Ukraine.

 17. Поліпарадигмальність освітнього ландшафту україни [Polyparadigmality of the educational landscape of ukraine].

Ольга СТАРОКОЖКО, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту та адміністрування Бердянського державного педагогічного університету,

м.Запоріжжя, Україна

Olga STAROKOZHKO, Cand. Sc. (Pedag.), Assoc. Prof. of the Department of Management and Administration, Berdyansk State Pedagogical University, Zaporizhzhia, Ukraine.

 

18.  Модель інформатизації управління підготовкою здовувачів вищої освіти в умовах магістратури.  [Model of informatization management of the training of higher education applicants in the conditions of the master's degree].

Віталій КУЧЕР, доктор філософії, Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир, Україна

Vitaliy KUCHER, PhD of Zhytomyr Ivan Franko State University, Zhytomyr, Ukraine.

 

19.  Практичні інструменти адаптивності вдіяльності Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв [Practical tools of adaptability in the activities of the Kyiv Municipal Academy of Variety and Circus Arts].

Андрій ПИР, викладач циклових комісій циркових жанрів Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв, м. Київ, Україна

Andriy PYR the Lecturer of cyclic commissions of circus genres of the Kyiv Municipal Academy of Variety and Circus Arts, Kyiv, Ukraine

 

Технічна підтримка: (Лапшина Ірина Сергіївна) +3 8 067 435 28 02 (можна по телефону, у вайбер або телеграм) та zoippo@gmail.com 


1 коментар:

  1. Цівкаво. Сучасний діапазон він пошуків управлінських рішень в умовах змін і невизначеностей до креативних індустрій.

    ВідповістиВидалити